Doprava a platba

1. Platba předem na bankovní účet provozovatele e-shopu nabusene-jerky.cz

  • Číslo účtu: 3021041016/3030
  • Jako variabilní symbol uvádějte číslo objednávky.
  • Zboží expedujeme po připsání částky na účet.  

2. Platba hotově při osobním převzetí v sídle společnosti:

  • Můžete platit pouze hotově.
  • Za platbu není účtován žádný poplatek.
  • Zboží pro vás bude připravené po dobu 7 dnů. Po vypršení lhůty pro vyzvednutí bude objednávka stornována.

Možnosti dopravy:

 

Osobní převzetí v karlova 2997 Varnsdorf

    • Vyzvednutí objednávky v našem sídle máte zcela zdarma.
    • Před vyzvednutím doporučujeme se telefonicky nebo e-mailem předem domluvit.
    • Po objednávce nás prosím co nejdříve kontaktujte a informujte nás, kdy se pro zboží zastavíte.

  

Zásilkovna                                                                                       

  • Cena poštovného se odvíjí od hmotnosti a rozměrů balíků.
  • Lze si vybrat mezi doručením na vámi zvolené výdejní místo v ČR.
  • Maximální délka jedné strany zásilky do 5 kg je 70 cm, součet délky všech stran je 120 cm.
  • Maximální délka jedné strany zásilky do 15 kg je 120 cm, součet délky všech stran je 150 cm.
  • Maximální hmotnost zásilky je 15 kg.

Cena dopravy na výdejní místo nebo Z-BOX:

Hmotnost balíku: Na výdejní místo:
0-5 kg 89 Kč
5-15 kg 149 Kč

  

  • Zboží je doručováno na zákazníkem uvedenou adresu a o odeslání zboží je zákazník informován formou e-mailu.
  • K doručování objednávek dochází v pracovních dnech.
  • K zasílání objednávek využíváme přepravní společnost Zásilkovna nebo si zboží můžete vyzvednout osobně ZDARMA v naši provozovně.

Povinnosti kupujícího:

Kupující je povinen zboží od dopravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků. Převzetí objednávky stvrzuje svým podpisem dodacího listu dopravce. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí, zejména porušení obalů svědčící o neoprávněném vniknutí do zásilky, porušení špatným zacházením se zásilkou, nesouhlasící počet balíků či jiných nesrovnalostí, doporučujeme kupujícímu ve vlastním zájmu zásilku buď nepřevzít (a o této skutečnosti nás informovat), nebo si nechat prokazatelně zaznamenat od řidiče, že obal zásilky byl porušen. Omlouváme se, ale na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

*Vyhrazujeme si změnit způsob a cenu dopravy, z důvodů odmítnutí převzetí zásilky přepravní společností (např.: nadrozměrné zásilky). Pokud k tomuto dojde, budeme Vás kontaktovat a domluvíme jiné možnosti dopravy. 

Zpět do obchodu